Spökhuset

Heeej! Nu har jag kommit hem från landet. I dag var jag på ett spökhus ( inget på Grönlund utan våra kompisars hus) så nu tänker jag skriva några spökhistorer som dom var med om.
Simon: deras barn,3 år
Helena: mamma,40 år?
Danne: pappan, 40 år?
-----
Simon ligger i sängen på morgonen och frågar
-Var är mamman?
-Vem?( helena)
-Mamman som satt vid min säng på natten! (Simon)
-hon som hade gröna kläder! (Simon)
Simon hade träffat ett spöke!!!!
----
Simon står på gräsmattan och vinkar
-vem vinkar du till? ( Danne )
-Mannen som gick förbi med en säck! (Simon )
Ett till spöke!
Flera gånger har dom hört steg i trapppan
SCAAAAAAAARY!!!!
Hej då//Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0