Hemma från Dansen

HEJ! nu har jag kommit hem från dansen,jag lärde mig faktiskt dansen till låten " tic toc" (har inte kunnat den förut) det var verkligen tur för vi har föreställning snart och Föresten på onsdag har vi klass-resa så jag kan inte blogga:( och jag kan inte blogga på Torsdag,fredag,lördag,söndag?? för jag ska vara på landet. Jag tänkte ha en liten omröstning om vilken gubbe är bäst så här kommer dom(Ps: rösta i en kommentar)
a. <(^_^)>
b. <(*_*)>
c. ('_')
d. <(o^_^o)>
e. <(o'_'o)>
f. (^.^)
heej dåå//laura<3

Kommentarer
Postat av: Morr

Hej Laura! Gubben B är absolut bäst! Hoppas få se dansen Tic Toc eller vad den nu hette snart! Kram till landets finaste bloggare Tasmin En rolig Blogg!

Förresten brukar Tasmin kolla bloggen?

2010-05-10 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0