Tandläkaren!

Idag har jag varit hos tandläkaren. Hon sa att jag att jag skulle komma om en månad när en expert var där då  ska jag kanske få tandställning eller dra ut en tand bara för jag har så himla tätt mellan tänderna.Nu har Rosa fått sin Min Häst tidning och den tänker jag läsa hihihi det göra jag alltid hihihi Inlägget under som ERIKA har skrivet är inte seriöst om ni inte såg det hon har fått för sig att skriva väldigt många inlägg bara för att...
Nu ska jag läsa "Min Häst" detta är en bild på tidningen
och en bild på mig,fast den är rätt gammal
På väg till stallet
hej då/laura<3333 PS:vi hade 14 besökare igår man tackar

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, jippie, jippie....

2010-03-18 @ 18:30:22
Postat av: Juliaa<3

Sööötnos <3

2010-03-19 @ 22:38:48
URL: http://swedensweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0