Sova över hos Petra!

Nu ska jag sova över hos Petra och vi ska se vampire deaires men tydligen så missa vi den så vi ska bara titta på tv.
Vi köpte lite godis innnan eller jag köpte godis för 14 kr Petra för 50 kr hihihihihi Till middag så åt vi sushi jag åt en räksushi min favvo och petra samma.Lite onödigt fakta är att Petra rapa sju gånger under middagen på riktigt inte låtsas:(Och nu ska jag prova att äta en hjärna eller en Brain inte en riktig utan en godis.Nu är petra väldigt iriterande och typ slickar sin spegel och är väldigt konstig. Nej nu ska jag titta på tv och äta godis.HEJ DÅ
NU KOMMER LITE BILDER FRÅN CHIKENSMOOTHIE.
ddoch andradddom växer...
ggden var snygg va!!!
ffsnygg<3333 och den sista
ggggggso cute<3333
HEJ DÅ!!!<333/Laura
Och tack för alla som besöker våran blogg! i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0