smilisaaaaar!

Heej<3 Nu ska jag lägga ut lite bilder på mej själv:D
Men innan deet så ska jag säga lite om min dag!<3 Först hade vi Läsning och sen Svenska och sen Rast och Sen matte, och efter det, då hade vi Lunch, och efter det! Ja, då hade vi Engelska och efter det, jadu, då hade vi SOOO
Igår så hade jag bara tråkigt hemma!:( Men sen ringde Vanja och fuskade lite på läxan, hon skrev alltså av mej!
Men jag ahr bråttom så nu kommer de fantastiska ilderna på meej! Inga pusssaR för de har jag nog fåttt noooog av!
:D
Nu kommer bildena på lilla fuula meeej!:D Vaddå? Jag är väl ful??? Eller? Men komentera och skriva vad ni tycker!:D
Här kommer bilderna:

hiii

Kommentarer
Postat av: Noraa <3

du e skit snygg , ska du veeta <3

meen ses tomorrow ! ( stvat ) :P

kyssar till dig

2010-03-17 @ 21:19:07
URL: http://njn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0