Rida!!!(snart)

Snart ska jag rida.Egentligen så skulle jag varit i stallet nu för Rosa rider ju lektionen före mig men jag orka inte vara i stallet så länge.Så jag går hem lugnt och klär på mig rid kläder och hämtar en morot och åker till stallet och går in i stallet och får en häst och....mmm ni fattar.Just nu är jag på fritis och skolan sluta 13.50 så jag har hunnit ta mellanmål.
Nu vill jag lägga ut lite bilder är det okej?Nej det gick tydligen inte på denna dator så jag får lägga ut bilder när jag är hemma:(
Nu måste jag sluta/laura<3333333
det blev inte så långt inlägg.(det gör väll inget)

Lilla söta,guliga,bästa,nya mobil hihihihihihihhihihihiihihihiihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0