Petra data och tv

Nu är jag hemma hos petra och spelar tv och data spel, tv spelet heter Soulcalibur och datan heter Rutger om ni undra hahaha Nu har jag ännu gjort en söt bild kolla↓
33åh vad söt XD
Snart ska jag kanske följa med på alice i underlandet med petra fast jag har redan sett den filmen men det gör ingeting för den var bra.I morse var jag stalllet med min mamma hon skulle rida och jag skulle sköta om hästarna i stallet ni kanske märker att jag är mkt i stallet det har ni i sådana fall rätt fast det är bara på lov jag är stallet mkt vanligen så är jag i stallet en gång i veckan men snart mer när jag blir skötare.HEJ DÅ!/laura<3333

EN BILD TILL! hihihihihihi
444Nu har jag fått reda på att vi inte går på bio utan fikar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0