Persy Jackson och kampen om åskvigen...

Nu har jag sätt "Persy Jackson och kampen om åskvigen "Den handla om Persy som är en Halvgud en mamma som är människa och en pappa som är Poeseidon. Och alla tror att Persy stulit Åskvigen men det har han inte oxså efter det är det massa krångel om hans mamma och dittan och duttan och jag dom slåss och krånglar hela tiden,men den var bra.Nu har mamma lärt mig att göra länkar så här kommer några Petra=min kompis Nora, Jonna och Nova=mina vänner och Mammma=min mamma och JAG!!=JAG BARA JAG!!!!
Bild på Persy Jackson...
rPersy Jackson
Och en Bild på mig...
grerdeNej det här är Medusa och inte mig om ni tror det, hon är äklig och inte så snygg eller vad tycker ni...
Detta är jag
fffast från fel håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0