MOBIL!!!!!!!!

Nu har jag fått en MOBIL!!! en snygg tuch mobil med bra kamera den är bara bäst en Sony Eriksson är det.Nu är jag jätte GLAD!!! vet inte vad jag ska göra så jag bloggar om vad som hände idag. Filmen på fritis  blev en amrikansk animerad " jorden atckeras av aliens"film som jag inte riktigt fatta vad den handla om för skivan var smutsig så det var stopp var 5 minut( iriterande ) Nu ska jag ladda MIN egna mobil och sen ska jag bara hålla på och fota då ska ni få se bilder som jag har tagit men förts måste den ladda :( I morgon ska jag sälja mufins vid årsta viken så I morgon på morgonen ska jag baka.
så här ser mobilen ut

fast detta är ju inte den
HEJ DÅ/laura<333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var skit snygg design <3 men du kanske kan göra en design på deej o erika, om erika får :P <3

men den här var skit fin, :) din nya mobil e oxå skit snygg <3 :D , haha årstaviken imorrn

2010-03-12 @ 18:22:48
Postat av: Vera

Va fin! :) Kan jag få ditt nummer? Kram Vera

2010-03-12 @ 19:52:10
URL: http://threesmileys.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0