Med Petra(idag)

Nu är jag med Petra och  vi skapar några stall på stallet.se. Vi kom hem vid 5 för vi satte upp lappar om att vi skulle ha loppis på söndag.
Hej,hej nu är jag här hos Laura och vi ska ha kul!!!  Vi är inne på s.s (stallet.se) Jag skriver lite åt Laura medans hon gör andra saker!!! Nu kommer bilder på Laura från nu!!!   //Petra
Jag ser lite konstig ut med min lilla tand som sticker ut lite på sidan//laura<3333
Lilla snygging //Petra
Lilla snygging//laura XD
Sötis <33  //Petra
I dag så har Petra kommit på en liten sång vill ni höra...
"FÖR MAN SKA VA DVÄRG PÅ SERVEN, DVÄRG PÅ SERVEN!!!!!"sjunger  Petra medan hon dansar lite HA HA HA
HEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅ!//laura och petra<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0