kompis hemma

hej hej! Nu är det en kompis hemma hos mig eller det är egentligen Rosas kompis hon heter Vendela.Nu har jag lyckats skicka över lite bilder jag  tagit på mobilen så här kommer dom:
jag vet inte hur jag göra så den är åt rätt håll så ni får se bilden från detta håll
nu kommer fler...
Lilla tassen(tasmin)
Nu kommer en bild på min dator i negativ
och vanlig
och till sista mig i negativ
HAHAHAHA jag ser galen ut
Nu ska jag fixa med min nya mobil för det är så kul jag bär alltid med mig den jag ska nog döpa den oxså skoja bara.Nu ska jag bara lägga ut en länk till mina kompisar http://threesmileys.wordpress.com/ dom är bäst HEJ DÅ måste ju sluta nu/laura<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0