Klara!!!!

I dag har jag sett "Klara" den var bra fast dom hade för långa tyglar när dom red( tycker jag, bara för jag rider )men annars var den bra. När vi skulle dit så kom mamma på att hon hade glömt bio-biljeterna och vi måste hem  igen och hämta dom så det var lite jobbigt, men när vi vänta på att pappa skulle komma med biljeterna så fota jag lite. Här kommer bilderna
jag som väntar på att tunnelbanan ska komma!

Mamma som ger mig tuggummi!
Vi var på bion med några kompisar min kompis Stella och mammas kompis Åsa. Efter filmen så gick vi på ett fik och jag åt Wienerbröd det var gott Stella tog en prinsestårt-bit.Nu måste jag nog sluta för jag titta på "Ponny akuten"(den är bra) PS:vi såg på premiären en tjej som var med i "ponny akuten"
Hej då!/laura<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0