Hemma!

Idag har jag bara varit hemma och haft det tråkigt försökt ringa Clara men hon var inte hemma:(
Nu sitter rosa och kollar på nickelodion eftersom hon är sjuk och pappa har precis vaknat(för han jobbar klockan 4.00 )Vi har haft 15 besökare jippie och en bra sak till är att Erika har köpt en design till bloggen på stallet.se
Nu snöar det jätte mycket och KAN DET INTE BLI SOMMAR!!!!!! Sommar är mkt skönare än vinter
Denna bild har jag gjort ↓PS: detta blev ett väldigt kort inlägg men det göra väl inget
gg
Snygg bild tycker jag dd
Nu ska jag oxså titta lite på tv SES IMORGON /laura<333

Kommentarer
Postat av: Morr

Jättefin bild! Fyrverkeri för att det ska bli VÅR snart! Lyckliga Graham som får dej som skötare! Hälsa Rosa kram kram <3

2010-03-04 @ 14:46:54
Postat av: dixie

hur gör man så det står sådera??

2010-03-05 @ 17:14:29
Postat av: Anonym

på bilderna aså

2010-03-05 @ 17:15:08
Postat av: laura

gå in på picnik.com där ser ni hur ni gör alltså

2010-03-05 @ 19:45:31
URL: http://tasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0