Hemma i dag IGEN!!!! (nu får det räcka)

Tjena! Nu är jag hemma i dag igen,egentligen skulle jag vara i stallet nu men jag orkade inte det:( Nu har jag sett en film som heter "Nicholas Nickleby" på tv4film den var bra fast ledsam på slutet fast det var lyckligt där ändå. I da har jag inte gjort så mkt jag har fått R.O.B på "Mario Kart"
Detta är Mario kart spelet som jag spela.
Nu tittar jag på YouTube det är en jätte rolig video som jag ser.
Jag har gjort en sak eller en bild som det är
Jag kom inte på fler sett att skriva Hej så om ni kommer på fler komentera
//LAURA<333

Kommentarer
Postat av: Petra

man kan skriva tjo och tjueee också XD XD XD XD!!!!



//Petra XD XD

2010-04-05 @ 13:11:11
URL: http://zorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0