Hemma!

Hej! nu är jag hemma jag har precis kommit från fritis. Vi titta på en dålig Amrikansk o animerad film,den var inte bra ha ha. Nu sitter jag vid fönstret och tittar ut det jag ser är GRÅTT,TRIST,BRUNT OCH REGN! Alltså inte så kul jag önskar det blev sommar
Nu kommer lite bilder
jag ser lite konstig ut men det är bara ljuset he he

Tassen åt sidan ha ha ha
Nehe! Nu måste jag snart sluta,så jag får väl skriva fort. Vad tyckte ni om bilderna som jag fota jag tycker dom är snygga XD. jag tycker jag har för lite kommentarer så kan ni inte skriva en liten bara det gör mig så glad kom igen :O Okej jag ska inte tjata.  Hej då!/laura<333 PS:Erika kan inte blogga för hon är på landet men dom skulle kanske ta med sig datorn så kanske.

Kommentarer
Postat av: Nora<3

Fin bild på tassen o dig ! <3

2010-03-19 @ 19:59:56
URL: http://njn.blogg.se/
Postat av: Morr

Fiinaa bilder Laura! Idag är det VÅR på väg. Jag har kollat in både snödroppar och krokus o tulpanblad! Håll UT! Det är Vårdagjämning idag - Dag o Natt lika långa- så de så. Kram till Rosa Tassen o Dej!

2010-03-20 @ 10:46:40
Postat av: anonym...

heeeeeeeeeeeeeeeeej

2010-03-22 @ 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0