HEJSAN!

Hejsan! Nu har jag kommit hem från dansen Vi övade dansen till Bad boys det gick bra. Nu har jag kommit hem och jag har ätit ,vi åt soppa och till "Ren hjärta" alltså inget för dom som lätt får skuld känslor XD Snart ska jag äta efterrätt det blir frukt -sallad mumms är det några andra som gillar frukt-sallad som skriv det då!!!!!!!
Nu kommer en bild på ett ren hjärta...!
Den smakar unjefär som rökt skinka  ,ni vet men man ska nog inte tänka på vad man äter när man äter den bara som en liten kommentar. Nu ska jag snart äta lite frukt-sallad och titta lite på tv så vi ses/Laura<33333
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jullan <3

UUUÄÄÄÄK RENHJÄRTA HJÄÄÄLP!

2010-03-23 @ 17:13:54
URL: http://swedensweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0