hej!


Nu är jag hemma hos mig själv. Jag sluta skolan 13.35 sen var jag på fritis i några timmar men nu är jag hemma.Nu ligger mamma och sover eller vilar vet inte hon ska snart på Joga. Idag så fota några vårt hem så det är jätte tjusigt och vet ni Tasmin hon stajla jätte mycket när dom fota typ gick o la sig framför kameran i snygga ställningar,så här
afast utan krage för den har vi tagit bort( tasmin: jippie!!!!!! )
Nu försöker jag lägga in en rolig video men det går inte e det någon som vet hur man göra så SKRIV EN KOMMENTAR!!!! efetrsom jag inte vet hur man göra så göra jag en länk till klippet smack the pony hahahaha den är bara bäst.hej då/laura<333333

Kommentarer
Postat av: Morr

Hej Laura! Tasmin-bloggen är så jättetrevlig och jag kollar varje dag! Har Tasmin äntligen blivit av med kragen. Så duktig hon har varit. Jag har tyvärr ingen ANING om hur man lägger in video och gör en länk eller vad det heter. Kram till dej och Tasmin och förstås till din syrra Rosa! Kram o Hej från Morr

2010-03-11 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0