1492 kroner!!!

jippie!Nu har jag varit och sålt mufins/kakor/bullar/kaffe/te/varm saft med mina kompisar vi fick ihop 1492 kroner det  var inte dåligt eller hur.Vi stog och sålde i 3 och en halv timme PUST men det gick ju bra.Nästan alla tjejer var med förutom 2 som inte kunde.Och nu ska jag berätta hur vi gjorde
  1. Vi skrek att vi sålde
  2. vi gick på olika ställen och sålde
  3. vi gav bort när vi skulle sluta sälja
  4. och till slut så räknade vi pengarna hos mig
ja snart ska jag äta middag och kolla på melodifestivalen.Jag hejar på Anna Bergendahl och på Darin vem hejar ni på kommentera
Nu måste jag äta middag jag ska äta couscous och grejer i couscousen så HEJ DÅ/laura<3
f
Pengar! hihihihi

Kommentarer
Postat av: det du

det är ju ingen bra i final!!!!!!!!!!!!!!hippare hoppareeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-13 @ 19:11:33
URL: http://ralfmodo.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad duktiga ni har varit! En hel massa stålar!

kram/Malin (Veras)

2010-03-14 @ 19:21:56
Postat av: laura

ja det var vi :§

2010-03-15 @ 12:03:00
URL: http://tasmin.blogg.se/
Postat av: hanna

hej!

det är mycket pengar ni har samlat ihop!

2010-03-15 @ 14:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0