Nej, Tasmin fel ställe

Nu sitter jag på landet, har precis kollat på "Allsång på skansen". I dag har Tasmin inte fångat ett enda "hjälplöst offer" Ja just det jag har nog inte berättat om att Tasmin har börjat fånga möss och fågelungar (inga vildsvin...än pust pust) I går satt vi och titta de på "Lotta på lisseberg" och då hör vi DONK!

Tasmin har hyrt en enrummare, lite trångt kanske
Jo! nu ska jag berätta om Midsommar afton, på Midsommar afton hade vi gäster (mormor, som just nu är här för mamma och pappa är borta nu. Och då våra kompisar var oxså där, här kommer tårtan...
Den ser härlig ut, det var den oxså, lägg märke till den lilla Midsommmar-stången den dansade vi runt och sjöng"Små groderna" och "Räven raskar över risen" På söndag åker vi ut till Gotland vi har hyrt en KVARN av en kompis som vi ska bo i, undra hur det blir... Nu måste jag sluta för min lilla syster(PS: Tryck) ska oxså blogga men jag hinner lägga in några bilder på Tasmin  fotade för 10 sek
ser ni henne?
Ja, såklart!
HEJ DÅ//Laura<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0