Mormor!!!

Nu är jag hoss min mormor.Vi(min lillasyrra och jag)ska sova över för mamma♥ ska ha fest med "på minuten gänget"dom är alltså dom som göra "på minuten"Till midag så åt jag  potatis och brunsås och till efterrätt så blev det nyponsoppa.
Idag har oxså min katt fått en ny krage för hon hade ju opererat sig, med föra kragen så kunde hon inte äta och dricka så vi bytte så klart.Nu sak jag titta på lets dance och äta smått och gott HEJ DÅ!!!
LETS DANCE!!!! Dodododoooooo(melodin till lets dance)
R

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det låter mysigt tycker jag!

Jag ska också se på lets dance.

Vem hejar du på?



Kramis!!

PS svara gärna

2010-02-26 @ 19:47:11
URL: http://bellesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0