helt otroligt

jag har haft 22 besökare!!!! det var nog för mamma skrev om blogg på sin blogg men endå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just nu är jag i en chock och bara skriker jag och kan inte sitta still.TÄNK 22 BESÖKARE JIPPIEEEE så här känner jag jag ut just nu :aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! oh måste lungna ner mig fast det är omöjligt oohh.
Men idag har jag gjort svenska och matte förhör det gick bra(Jag är bäst i klassen på matte så jag klara det bra inte för att skryta men ändå)Nu sitter jag vid skolans datorer( väldikt sega )detta är en bild hur jag ser ut när jag fick reda på att jag hade 22 besökare.
kkkkaahhhh

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättekul!

Du är jätteduktig på att skriva!



Kram Isabelle

2010-02-24 @ 20:32:30
URL: http://bellesvarld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0