fredag!!

nu är det fredag skönt sista dagen i skolan,men snart är det första dagen, men tänk inte så det är lätt för mig att säja som skriver detta hihihihihihihihi.i dag har jag inte gjort något speciellt bara gått i skolan som alltid,NEJ nu blir jag lite negativ mot skolan det ska inte hända(förhoppningsvis)Fast lite negativ får man nog vara (hoppas jag ibland)
Idag har jag också bytt örhängen det tycker jag är kul(jag har precis börjat få använda andra örhängen,jag har bara 2 par men jag lånar från mamma)Ochh vet ni bloggen har haft 5 besökare!!!! tadadadadadadadadadadadada igår hade vi 4 besökare det var inte dåligt!!! slut och hej då/laura<3333
hahahahaha+es lite till bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0