förestälning

Idag har jag varit på förestäling. Det var min lilla syster som spela hon spela en"super korv" vet inte varför men det var hon.Päjsen handal om en vetenskapskvinna som blir ond och sen hängde jag inte riktigt med faktist. Den var bra fast jag inte fatta så mycket...Nu ska jag förhopningsvis köpa läkerål och spela lite mer data.Nu ska min lillasyster gå på övernattnings kallas hoss en kompis(skönt) Jag ska titta på melodifesitvalen och äta lite gott till hihihi
kanske inte godis men kanske chips man vet aldrig
xnam nam nam

Kommentarer
Postat av: Morr

Det låter härligt med melodifestival och lite godis till!

2010-02-20 @ 15:57:29
Postat av: Anonym

Japp! Håller med Morr! (vem är du Morr)??????

2010-03-01 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0