Ensam med katt

Nu sitter jag ensam  med min katt jag ska snart gå till skolan men jag  fick ledigt till 10 eftersom tasmin gjorde en operation så hon inte kan få barn det kallas något specielt men jag kan inte  stava till det.Jag bloggar på morgon estelät för på kvällen för då är ja och rider.Jag rider 5-6 men rosa(min lillasyster) rider 4-5 så det var väll passande. Jag har ridit i cirka 2 år och rosa cirka 5 gånger och mamma som rider på morgonen har ridit ett par år mer än oss så onsdag är en häst dag.
häst

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, att rida är jättekul!

Och det är väldigt passande med ridlektioner efter varandra.



Kram Isabelle

2010-02-24 @ 20:20:29
URL: http://bellesvarld.com
Postat av: Morr

Så bra för Tasmin att ha dig hemma när hon är lite skruttig. Kram till er båda!

2010-02-25 @ 09:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0