böcker!!!

idag har vi fått våra böcker(vi e med i bok juryn .Man ska läsa så många böcker som man hinner
tills den 23 april alltså utvalda böcker sen ska man ge 5 röster till olika böcker)jag fick "slumpens bok"
min önskebok fast man fick välja jag fick välja bland dom första.Alla nästan ville ha slumpens bok men jag
tog den mohahahahahaha!!
Den handlar om en tjej som har en mamma som är galen och  hammnar i foster hem men trivs inte och rymer med sin mamma.Dom hammnar i en stad och tjejen börjar skolan men när hon är på väg till skolan så ska hon köpa ett äpple eller banan hon köper ett äpple men som växel så får hon ta en bok istället fast hon behöver alla penger så dom klarar sig(hon och mamman)men boken är mystisk...kul att jag tog den va!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har läst slumpens bok!!! den e super bra......

Banan e en stink sak hahahh

2010-02-08 @ 20:27:08
URL: http://swedensweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0