Bilder<333

Det var ganska ofta regnbåge i Goude loupe:)
'
Det här är en kyrkogård, för i goude loupe så lägger man dom döda i hus för det är för hårt att gräva ner dom:o
Vi var på pointe Chateaux(stavning?) det var nog dom största vågorna jag någonsin sett!
Asså, man ser inte hur stora vågor det var
Hela guade loupe
Mammas och Rosas födelsedags tårta, mareng ovan på, och mango och kokos glass inuti( suuuper go)
jag på julen:D
Utsikten från vår bungalow och pappas arm XD
vår Bongalow, jag och Rosa dela och mamma och pappa hade bredvid
//Laura och Tasmin:love:

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fina bilder !

2010-12-31 @ 01:20:02
URL: http://marremiamareng.blogg.se/
Postat av: Morr

Välkomna hem Laura och Rosa! Tassen har längtat jättemycket efter er. Vilka underbara bilder- jätteroligt att se! Kramar!

2010-12-31 @ 11:50:57
Postat av: Terese

Fina bilder du tog jag saknar verkligen att vara där i Guadeloupe. Vi måste träffas snart, Ring eller messa mig <333333

2011-01-01 @ 14:10:44
URL: http://tessilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0