Skolan

Hej! i dag har jag varit i skolan som vanligt:) Inget specielt har hänt:) Nu är min tid slut:( Det kanske inte blev så intresant inlägg men så får det bli:)
Föresten en liten tävling "Räkna glada gubbar" räkna alla glada gubbar:)
.
Jag är glad:)väldigt glad:) super glada:):) super duper gld:):):):):):):) Gud va jag är glad:):):):):):):):):):):):):):):):)  ÅHHHH, vad jag är glad:) super glad:):):):):):):):):):):):)
Hur många glda gubbar är det????? Kommentera och skriv svaret
HEJ DÅ//Laura

Kommentarer
Postat av: Nora

41 ??? Asso de va skiiit svårt att se juuuh :P <3

2010-08-24 @ 17:23:48
Postat av: laura<33

Nästan rätt ,gissa igen

2010-08-25 @ 16:00:05
URL: http://tasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0