Städning o cykeltur

Hej! i dag så har jag städat för det är ju påsk snart sen tog jag en liten cykeltur men jag hann fota en liten serie om och med TASMIN! innan jag gick ut här kommer den
DEN STORA KAMPEN!
Det börja när Tasmin sitter fridfullt och beundrar sig själv...

Plötslig kommer den onda Laura in och lägger fram en...

...Rosset och då börjar kampen

*Swich*

*Donk*

Rosseten börjar ge sig men den modiga Tasmin fortsätter
*Hugg*

Atack!!

Ahh! den är äntligen död

Och Tasmin fortsätter beundra sig själv  efter den stor kampen
En historia om Tasmin
Ha ha ha! den historien var faktist riktigt bra eller vad tycker ni jag har jobbat mycket med den och det bästa av allt är att den är riktig en sann historia. Rosa har en kompis hemma nu, fast dom har gått ut för dom skulle ha någon sorts picnik där ute så jag är hemma själv med Tasmin( den store ) för pappa och mamma är också ute.
HEJ DÅ//laura<33

Kommentarer
Postat av: Morr

Vilken härlig match mellan Tassen och Rosetten!!

2010-04-02 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0