Med Jullan!(idag)

Hejsan svejsan! i dag har jag varit med Julia vi har varit ute och cyklat och varit inne på datan. Nu ska Julia i väg och leta efter lilla Tasmin
-Nu ska jag gå och leta upp Tasmin för hon är så trevlig!! XD//jULLAN
Nu kommer lite bilder som vi har fotat
Mina fötter XD XD //laura
En lycklig Julia(som är med Tasmin)
En till lycklig Julia
Vänta vänta! jag har ju glömt att berätta hur det var i går när jag  var på påsk fest jag lägger ut lite bilder så får ni se
Påsk maten
Mer påsk mat
-MMM Tasmin bet mig :( :( //Jullan

Hela familjen ägg. Dom ägg som jag har gjort är X.D ägget och manga ägget

mitt Manga ägg

Mammas fantastiska Kolatårta

Påsk ägg mmmm
Hej då//laura och julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0